Er du struktureret, kreativ, grundig og med stor interesse for sundhed og digital formidling? Så kan vi tilbyde et stort ansvar, varierede opgaver og søde kolleger.
Netdoktor Media er Danmarks førende mediehus inden for sundhed. En million danskere besøger hver måned vores sites, og det forpligter. Vi gør derfor meget ud af at fastholde vores høje troværdighed og formidle lægevidenskab i et klart og forståeligt sprog, så brugerne kan finde svar på deres spørgsmål om sygdom og sundhed.
Som digital redaktør vil du indgå i et team bestående af en redaktionschef, tre andre redaktører, en indholdskoordinator og et par redaktionsassistenter. Stemningen på redaktionen er uformel og præget af kolleger, der interesserer sig for hinanden.
Arbejdsmæssigt vil du udover de daglige redaktionelle driftsopgaver blive involveret i både store som små projekter. Derfor er det vigtigt, at du også har en projektleder i maven. Du skal være god til at disponere din tid såvel som prioritere dine opgaver. Du skal have gåpåmod og lyst til at lære nyt efter learning by doing-princippet samtidigt med at du selvfølgelig byder ind med dine kompetencer og erfaringer.
Du er velkommen til at kontakte redaktionschef Per Olkjær Nielsen på telefon 20 91 60 60, hvis du har spørgsmål til stillingen.
Send din ansøgning og CV til pon@netdoktor.dk.
Vi indkalder løbende til samtale. Vi glæder os til at høre fra dig.
Netdoktor Media ejes af Bonnier Sverige og består udover Nedoktor.dk af en række sites – bl.a. altomboern.dk og kvit.dk, der alle varetages fra adressen i Møntergade i København. Netdoktor.dk har hver måned knap 1 mio. brugere og 2 mio. besøg. Mere end 150 af Danmarks mest fremtrædende læger, speciallæger og andre eksperter skriver, redigerer og opdaterer indholdet på Netdoktor.dk samt besvarer spørgsmål fra brugerne i brevkasserne online. Netdoktor får ikke offentlige tilskud eller støtte fra private fonde, hvorfor Netdoktors forretningsmodel er baseret på indtægter fra annoncer. Vi sætter vores uantastelighed over alt, hvorfor vi praktiserer skarp adskillelse mellem redaktion og indtægter fra sponsorer og annoncører.
Sidst opdateret: 23.09.2021