Intresseområden sparade.
Tack, din epostadress är nu registrerad.
Fakta | Psykiatri

Krisehjælp

Her kan du finde telefonnumre på forskellige organisationer, der tilbyder anonym krisehjælp og vejledning.

Opdateret: 3. April 2018

Muligheder for krisehjælp

Selvom alting ser sort ud, så er der altid et alternativ til selvmord.

Når det virker allermest håbløst, så er det vigtigt at tage kontakt til nogen, der forstår dig.

Her kan du henvende dig for en uforpligtende og anonym telefonsamtale:

Ønsker du i stedet en at møde op til en personlig samtale, kan du finde en liste over psykiatriske skadestuer her

Du har fravalgt en eller flere cookies, hvilket kan påvirke visse udvidede funktioner på siden.

Annons